Stránky

nedeľa 11. augusta 2013

Denníček z ciest Jugoslávie (4.)

4.deň - STREDA
Martinovi sa takmer podaril ranný budíček. Zaklopal na karavan chvíľku po tom ako som vstala.  Danko s ním išiel hľadať kemp. My sme išli na ďalšiu horskú túru z Lomničáku, teda k moru. Už sa teším ako sa naspäť budeme plaziť hore brehom.
Moja maličkosť (doslova) - autorka článku a väčšiny fotiek:
 Hneď na obed balíme a ideme do iného kempu, cca 6km za Dubrovníkom. Kemp menší, ale plný karavanov, v meste Mlini.

Zaparkovali sme pod orechom a počúvali cikády. Ešteže tu rastie aspoň ten bobkový list ! Asi by som to neprežila, keby som si domov nepriniesla niečo rastlinného pôvodu.
 Po ukotvení lode sme si ugrilovali mäso, potom spánok a potom sa ide busom do Dubrovníka.

*Dubrovník

V Dubrovníku sme si pozreli celú starú časť z hradieb. Únavná hodinová prechádzka dookola starého mesta. Ale stála za to. Síce v horúčave, ale veselo sa nám pozeralo z výšky domorodcom do okien. Na jedno z najvyšších balkónov (ak nie aj na najvyššom) vešala teta opraté prádlo, zaujímavý pohľad. Večer busom do kempu.

Heslo dňa: „V chladničke mám masť na hemoroidy, keby niekoho boleli ďasná.“         

                       Zuzka vešia čipkované prádlo...




                                        Terakota všade dookola.....



Posielam pozdrav zo slnkom rozpáleného historického Dubrovíka :

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára